søndag 2. november 2008

Flytte?

Hvor gammel må man være for å flytte hjemmefra? Er d noen faste regler om d i Norge? Eller er d opp til foreldrene kanskje? For jeg har lyst til å flytte ut herfra.. Hvertfall i helgene. Gidder ikke alt d styret, jeg har nok å tenke på syns jeg selv. Men har virkelig ikke lyst til å etterlate Elisabeth.. Men drar jeg, er d ingen til å sitte barnevakt og da oppstår ikke disse problemene : ) Kanskje jeg bare skulle begynne å si nei til å passe henne heller..? Litt lettere løsning d ja:P

Men hvis min bror og dama flytter sammen kan jeg kanskje være der i helgene! Og d gleder jeg meg til^^ Håper virkelig han flytter til USA (faren til broren min) så kan de låne leiligheten. Og kanskje jeg burde benytte d at jeg faktisk har en far litt mer.. D har liksom dabbet litt av med helgene hos han siden jeg er så stor, men tror jeg har godt av dem. Er bare d at de er grusomt kjedelige. Jaja, burde vel bli kjent med noen i Søgne.. Men jeg årker ikke, er så stress. Er jo greit nok hvis du kjenner et par stykker som kan ta deg med til andre og dra deg med inn i miljøet, men er så stress hvis ikke du kjenner noen i d hele tatt. 

Men helga har jo vært litt fin og.. Var i bursdag til Guro på lørdag^^ Brukte evigheter på å finne gave, men da jeg kom dit var d veldig koselig. Og jeg fant ut at jeg hadde jo møtt fetteren hennes før, i en annen bursdag for 2 uker siden:P D var jo litt morsomt..

En ting til jeg vi si før jeg avslutter: Nå er d sannelig slutt på 10. klasse her altså.. Og jeg liker 1. MYE bedre! Og jeg elsker klassen miin høyt (L) Vi eier (H)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare å kommentere :)