torsdag 23. april 2009

Mer hamsterunger <3

Våkst har de hvertfall, og her gjesper til og med den ene ^^

Så kunne vi endelig holde dem! Og d var helt supert, de sovna i hendene våres og så ut til å stortrives:)

Måtte bare vise hvor små de er i forhold til meg, for de er så bitte små :)


Og de har fått masse lurvete og god pels og er helt hypre. Går nesten ikke ann og holde de, for de løper rett ut av hendene våre. Og d å ta bilde er enda verre:P Men hvis de først finner seg til rette i noens armkrok er saken enkel =) Hun orange der skal vi faktisk beholde og hun heter Mimmi. Hun andre vi skal beholde heter Sussa og hun er en albino. 

Vi vurderte litt å beholde 2 gutter også, men vi hadde ikke hatt tid til dem, så d hadde ikke vært rettferdig. Men hvis vi skulle gjort d, ville vi beholdt en som er dritlik sin far, og kalt han BK junior. Og en til som er husky farget og kalt han IQ :D Vet d navnet er så sinnsykt typisk meg, men d hadde vært så kult :)

9 kommentarer:

  1. hei:) søte bilder:P men vet du hvor gamle hamsterungene må være før man kan holde dem??? du skjønner, jeg har fått ett kull på 10 hamsterunger! de er en og en halv uke nå og jeg har ikke turt å røre dem hvis moren kan drepe dem:( gidder du å svare meg på mail kansje?? celinekris96@hotmail.com
    fra meg

    SvarSlett
  2. kjempe søte:) har fått 7 stk selv, moren drepte den åttende og niende.

    Anonym: du kan holde dem etter ca to uker... Før det bør du ikke ta på dem før moren tillater det!

    SvarSlett
  3. Hjelp!!! Jeg tror at min hamster er gravid , men jeg lurer også på når man kan holde dem !!! Plizzz svar meg .....

    Hilsen Anonym

    SvarSlett
  4. Hei jeg har en hamstermamma som jeg tror er gravid... vet dere ca. hvor stor sjanse det er for at hamsteren er gravid ??? Plizzz svar ... Hilsen en veldig uttolmodig jente... eller to

    Hilsen Us

    SvarSlett
  5. Man burde virkelig ikke ta på dem før de er 3 uker. Men det kommer ann på hvor godt forhold man har til moren, og om hun tillater det=)

    Hvis du er i tvil om hamsteren din er gravid burde du kjenne på magen og se om den har vokst og om det er noe som beveger seg inni. Hvis du har hatt henne sammen med en kjønnsmoden hann er det veldig stor sjangs for at hun er gravid. De reproduserer seg veldig fort! Man burde virkelig ikke la to hamstere av forskjellige kjønn gå sammen hvis ikke man vil ha unger ^^

    SvarSlett
  6. hjelp!
    jeg fikk hamster for noen dager siden, og hun er kjempefeit! Hun fyller ut en hel dorull liksom!
    Jeg har jo ikke hatt henne så veldig lenge, så hun har ikke blitt helt trygg på meg enda.. Så jeg kan liksom ikke løfte henne enda, men hvordan kan jeg se om hun er gravid eller bare veldig feit?

    SvarSlett
    Svar
    1. Du.. Vi ser jo at det står 1 April da^^

      Slett
  7. Nå har det kommet 5 hamsterunger her også :) JIPPI! De er nydelige, i morhen fyller de 2uker

    SvarSlett
  8. De som lurer på hvordan man finner ut at hamsteret ditt er gravid, kjenn på magen hennes hvis hu er litt tykk og hvis det er "kuler/klumper" på magen så kan det hende det er unger.. Men du må vite forskjell på ribbein og "kuler/klumper".

    Hilsen en som har hamsterunger om 2-3 uker til salgs^^

    SvarSlett

Bare å kommentere :)