fredag 12. juni 2009

Min drømmeprins =)

Ville bare si at i dag har meg og pusen min vært forlova i 4 måneder :) Jeg elsker deg så vanvittig mye og husker kvelden du fridde som om d var i går. D var en fantastisk dag som jeg alltid kommer til å huske, samme med dagen vi ble sammen og dagen du sa du elsket meg. Den var utrolig. Jeg prøver å støtte deg så godt jeg kan gjennom denne vanskelige tiden og syns d er urettferdig at noen må gjennom d å miste 2 i familien på et halvt år. Ingen fortjener noe sånt.

Jeg kommer til å elske deg for alltid og klarer nesten ikke vente til vi skal flytte sammen alene:) Uten foreldre og mas/stress. D blir deilig d, og håper ikke d er lenge til.

Du er den søteste og snilleste personen i hele verden, du er rett og slett helt utrolig! Klarer ikke beskrive d, men må nesten kjenne deg som jeg gjør for å skjønne d. Og da skjønner man d virkelig.

Hadde vært masse hjerter her hvis ikke jeg visste at da klikker alt for de tror d er koder:P

Jeg elsker deg kjempemasse kjekken min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare å kommentere :)