mandag 10. november 2008

Kjøleskap xD

Hadde LITT skrive sperre i går, men følte jeg måtte skrive for d om, siden d var så lenge siden.. Men nå har jeg faktisk noe jeg vil dele :P Vi har nemlig fått nytt kjøleskap i dag og d er skikkelig hi-tec!! 

Svart og stort og amerikansk :''D Både frys og kjøleskap i ett xD

Og gjett om d har tappekran til iskaldt vann og til og med isbiter?!?!?!?!

Vi har ikke flyttet alt over enda da, men se all den plassen =) Og dette er bare toppen liksom, d går helt ned til gulvet.

Nå begynner vi faktisk å få litt stil over huset.. Med ny svart flatskjerm, nye svarte, deilige høytalere, ny svart micro, svart konfyr, svart oppvaskmaskin og d fantastiske svarte kjøleskapet (H) 

Men jeg er trøtt.. Og d kan kanskje forklares med at jeg ikke sov så mye i helga.. På fredag la jeg meg 3, på lørdag ble d 6 på morran.. og på søndag la jeg meg 4 -.- Så ja.. Trøtt er jeg, og d er bare min feil :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare å kommentere :)