onsdag 26. november 2008

Lenge sida sist gitt

Nå er d gruusomt lenge siden sist gang jeg skrev, og jeg må bare beklage, men jeg har ikke hatt tid.. D har jeg egentlig ikke nå heller, men dette er gøyere enn lekser. Har i lekse å tegne en kopp med ellipse 2 ganger.. Vanlig og i rom.. Dette sier sikkert ikke dere så mye hvis dere ikke går på samme linge som meg, med det er en skjeiv sirkel. Som mpningen på en kopp f. eks. Og i tillegg til dette skal vi også lage en arbeidstegning av samme koppen.. Og alt dette er skikkelig stress -.- 

Meeen, d er lys i enden av tunellen! Jeg har nemlig fått meg kjæreste (L) Han heter Kenneth og er bare helt herlig^^ Og jeg er veldig, veldig glad i han :*

Til helga skal jeg til min far for første gang etter jeg tok en til piercing, og jeg lurer på hva han kommer til å si :S Egentlig så bryr meg jeg ikke samma hva han sier, men uansett.. Og Guro, min faste følgesvenn, skal være med:L Foreldrene hennes har nemlig spurt etter barnevakt, og jeg stiller jo opp jeg. Hun som er så lett å få i seng på kvelden:P Bare dritt jeg ikke for betalt.. HAHA! Neida, men hun skal være med og vi skal kose oss.. Men samtidig kommer jeg til å savne pusen min noe innmari.. Det har liksom ikke gått en dag vi ikke har sett hverandre siden fredag.. Så gruer meg litt til å finne ut hvordan d blir.. Uansett så må man huske på vennene sine selv om man har type=) And I plan to.

Så, siden dette er min blogg og jeg kan gjøre hva jeg vil her, kommer jeg til å legge ut et par klisjebilder av meg og min kjære:P

Han har nemlig tegnet så fint på arbeidsbuksa si^^ 

Mitt kunstværk:L Gutten min ble så fin etterpå, eller d er han jo alltid=)

Vårt første kyss^^ Ikke mange som har bilde av det nei:P Forklaring finner du på nettby (frkmorty) hehe

Hvilket nummer dette er aner jeg ikke:P D jeg vet er at han er utrolig, må nesten klype meg i armen for å skjekke om d er sant^^ Og d er d :D Han er min:*

2 kommentarer:

  1. Dere er så søte at jeg måtte grine en tåre..
    Mamma

    SvarSlett
  2. Hvis du begynte å grine av d må du lese d siste på Kenneths første innlegg <33

    Link til bloggen hans er på bunnen av sida mi^^

    SvarSlett

Bare å kommentere :)