fredag 10. oktober 2008

All alone..

Nå sitter jeg alene i Søgne og hører på radioen som sto på da jeg kom.. Aner ikke hva som spiller akkurat nå, følger liksom ikke så mye med på sånn listepop..Bryr meg midt i ryggen faktisk -.-

I dag har jeg faktisk fått innføring i min nye jobb og har kommet i gang med hvertfall èn av tingene jeg nevnte i går.. Tror jeg skal jobbe der på Operasjon Dagsverk, så d blir jo bra:) Ellers har jeg faktisk tilbringt dagen hos en av mine tidligere stefedre og 2 av kollegaene hans var også der. Som faktisk nesten var 2 kopier av han, alle 3 hadde samme sveis og humor:P Var jo koselig d.. Ble hvertfall morsomt:D Hehe

Jeg har ikke tenkt å sitte her alene i hele dag altså.. Kommer fler folk etterhvert, som min far og min gode veninne Guro=) Jeg må faktisk gå snart, hun har krevd at jeg kommer å møter henne på busstoppet O_o Men kan jo ikke la henne gå alene heller.. Er jo et stykke..

Ellers har jeg funnet ut at da jeg var liten kunne jeg visst telle på alle mulige språk.. Tysk, Arabisk osv.. En HEL haug faktisk.. Irriterer meg litt at jeg har glemt alt nå.. Begynner å lure på om jeg var smartere før -.-'' Og så har jeg funnet ut at vi hadde geniale navn på ting før, f. eks så hadde vi en båt (tresjekte som ikke var tett en plass) som het Silvia Anal! HAHA.. Og griser som het Marianne og Svein Otto.. + en fugl som het Bird uttalt på godt norsk med skarre r og hele pakka, ikke "Børd" liksom, men skikkelig Bird^^

Og om ikke d var ille nok hadde vi en fugl til som var jente og het Alfred:P Alfred og Bird :'D Hehe, genialt.. Alfred beit meg i fingeren en gang forresten, da jeg var.. Ehh.. vel ca 5 kanskje.. Og jeg sto å hylte og slang med hånda for å få henne av, men hun slapp ikke taket før mamma kom og slo til henne, så hun gikk i bakken.. Hun ristet bare på hodet og fløy vider.. Litt av en fugl, men syns mest synd på Bird.. Han bodde liksom sammen med hun her, stakkar.. Han var helt stille og redd og turte ikke yppe med henne nei.. Huff..

Hun la et egg også en gang forresten, husker d så sykt godt! Og etter d krøp jeg inn i hundehuset til Marianne for å skjekke om hun hadde lagt egg -.-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare å kommentere :)