søndag 26. oktober 2008

Merkelapper osv..

Altså nå er jeg dritt lei.. Forrige gang Face klikka tok d 5 timer før d kom igjen, og gjett om d klikka i dag igjen.. Eller ikke klikka, men samme som sist. Denne gangen var d ikke så ille, men er bare så utrolig unødvendig.. Jaja, var jo bedre timet denne gangen. For jeg var nemlig på High School Musical 3 -.-' La meg forklare. Jeg var nemlig så lur at jeg sa ja før jeg visste hvilken film d var snakk om:P Men dan var ikke såå ille som jeg hadde trodd, men den var pretty much som forventet.. Altså laget for 13 år gamle jenter.. Hehe

Men d var liksom ikke filmen som var poenget, d var å finne på noe med hyggelige folk^^ Så koselig var d jo seff.. (selv om jeg ble dratt med ut midt i filmen *host* Maren..xD) Men jeg har bestemt meg for å ta en til piercing! Meg og Linn skal ta sammen på bursdagen hennes (eller kaanskje før) Så d blir gøøy:D Mamma vil ikke jeg skal ta, men hun er jo mot alt-.- Min far har jeg ikke sakt d til engang, men d gjorde jeg ikke med tunga heller:P Han har ikke noe han skulle sakt uansett. Egentlig ikke mamma heller, men hun har jo oppfostra meg, så hun kan få vite d før jeg tar =)

Lurer på om folk kommer til å se anderledes på meg.. Ikke de jeg kjenner altså, men ukjendte. Jeg merker forskjell på bussen om jeg går med svarte klær, naglebelte, converse veska mi og diverse.. Da tar d lang tid før noen setter seg ved siden av meg. Har jeg på meg "normale" klær derimot, er jeg en av de første noen setter seg med.. D er litt morsomt egentlig, men d sier jo litt. D er forresten utrolig gøy å studere hvordan folk oppfører seg på busser.. Hvor de setter seg osv. The human behavior er skikkelig interessang. Kall meg gjerne rar, men jeg syns d. Har kanskje noe mad at jeg faktisk har begynt å ta bussen minst 2 ganger daglig, i steden for kun kanskje 2 ganger i måneden som jeg gjorde før..

D er faktisk helt sinnsykt hvor mye folk dømmer etter utseende. Som du kanskje har skjønt (spess hvis du kjenner meg godt) har jeg noe folk kanskje vil kalle litt "todelt" personligher. Hvor den ene er snill og skolefling og uskyldig, er den andre litt mer musikkhekta, svart og mindre uskyldig. Lider ikke av no personlighetsforstyrrelser her altså. Men noen dager kler jeg meg mer "emo" eller "svart" (liker ikke merkelapper, men bruker d for å beskrive) og jeg merker faktisk forskjell på hvordan folk ser på meg. Ikke bare d på bussen, men masse annet. Til og med på lærere (de som ikke kjenner meg enda, eller da de ikke kjendte meg) Tannlegen min f.eks. etter jag hadde tatt den i tunga, snakka skikkelig nedverdigende til meg.. Hun prata om no sånn fluorskyll og at jeg burde begynne med d. Og jeg svarte liksom "Ja, ok.." Så sa hun skikkelig frekt "Men hvis ikke du GIDDER d, så er jo d opp til deg" Sånne ting irriterer meg no innmari!

Men d irriterer meg like mye hvis folk bare ser den andre sia.. Og tror jeg bare ER god til alt og ikke strever for d. Som om jeg bare flyr gjennom uten å gjøre en dritt, for jeg gjør nemlig ikke bare d. Jeg har bare valgt å jobbe for d, uten å syte. Så GIDD å gi merkelapper, d er bare unødvendig.. Men hvis du allerede har fått en så vær stolt av den. (Dette kommer altså fra en som har blitt kalt nerd i minst 7 år) Men tror dere jeg bryr meg? Nei. Er faktisk ganske fornøyd meg karakterene mine jeg, jeg har jobbet for dem, og syns jeg fortjener dem.

Så: Se gjennom merkelappen(e), og du vil finne et menneske! Ja, den var ekstremt teitxD Men sånn for d bare være..

BTW så skal  Disturbed og Shinedown spille på Rockefeller til osndag..! Og jeg har så jææææævli lyst til å gå der!!!!!!! Hvis d er noen som har billetter, eller vil kjøpe (vet ikke om d er utsolgt eller ikke) og ta meg med vil jeg være evig takknemlig :''D Jeg vil!! Hjelp meg..:'(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare å kommentere :)