onsdag 22. oktober 2008

Skjer med face?

Hva er galt med facebook, hver gang jeg prøver å logge inn kommer det opp: 

Brukerkontoen er utilgjengelig

Din konto er midlertidig utilgjengelig på grunn av vedlikehold. Den bør være tilgjengelig igjen innen noen få timer. Vi beklager det inntrufne.

Og det har vært der i 3 timer nå.. Noen få timer? Hva faen skal d bety? Jeg vil inn der NÅÅ!! 

Jaja, har masse lekser og har ikke blogget på en stund så får vel gjøre d i stedenfor. Vell.. er egentlig ikke så mye å si bortsett far at alt går som d pleier, skole, prøver, lekser, venner osv.Men jeg kan jo fortelle fra helga! Skal vi se.. Filmen var jo nesten bra, ikke skummel i d hele tatt, men god nok til å være en 2er syns nå jeg.. Familiemiddagen var jo interesang, i og med at kusina mi harre veer og hadde hatt d siden 5 på natta, de var ikke så sterke at d gjorde no, men hun har sikkert fått innen nå (jeg får ikke beskjed om sånne ting jeg..) Men gjett om jeg satt under hele middagen og hørte på fortellinger fra fødsler og om åpninger, stillinger, klyster, klipping(spess lyden), morkaker, smerter og ALT man kan tenke seg har noe med en fødsel å gjøre Oo Heldigvis mister jeg ikke lett matlysten -.-

Og ellers syns jeg d er utrolig feigt at d er jenter som må gjennom alt d vonde i livet.. Fødsel er vel bare en av tingene.. Alle er vel enige i d, hæ? Er d en gutt som tørr å si imot kan vi starte en diskusjon.. Er 100% sikker på at jeg vinner.. Så mye dritt vi må gjennom, dere har ingenting å komme med skal jeg si deg.. 

Nå har jeg egentlig ikke mer å si så da runder jeg av men noen visdomsord fra min besteveninne:

Verden suuger, spess backstabbing biaches!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare å kommentere :)