fredag 10. oktober 2008

Tanker en sen høstkveld

Sitter/ligger her og kjeder meg.. Må egentlig øve til engelskprøve, men vurderer om jeg rett og slett ikke gidder.. 

Jeg har lyst til å begynne med en sport, kanskje svømming siden jeg går på skole så nærme svømmehallen. D blir egentlig ganske stress for da må jeg ta med meg utstyr på skolen, og d blir bare teit, så kanskje jeg må finne på noe annet.. D er jo trening greie under svømmehallen også? Kanskje jeg kunne begynne å trene der.. Hmm..

Ellers har Hanne spurt om jeg vil begynne på karate, men d var 3 ganger i uka, så d tror jeg blir litt mye, og så er d faste tider osv.. Jeg syns d er mye bedre når jeg kan velge selv, spess hvilke dager osv når vi har mye lekser/prøver og slikt..

Men jo, jeg må begynne å trene.. Nå har jeg ikke trent siden før sommerferien, og d er for lenge siden... Way too long!! Kan jo bare begynne å jogge, men ikke i dette været. Vurderer fortsatt å begynne å svømme, ca 2 dager i uka kanskje.. Men må skjekke priser først, gidder ikke kjøpe års ting nå.. Året er jo snart over..

Og nå kom jeg til å tenke på at jeg gleder meg til jul! Men jeg gruer meg litt også, aner ikke hva jeg skal gi til folk og d er jo litt stress hele greia.. Vet ikke hvor jeg skal være en gang. Håper jeg kan være med broren min og dama, men kommer nok til å ende opp hjemme.. Og hva gir man til folk nå til dags? Og til de eldre da, jeg er vel for gammel til å lage noe..? Eller kanskje jeg kan tegne noe? Neeh.. D blir bare teit.. Ikke har jeg penger til julegaver heller Oo Tragisk -.-'

Når vi (jeg) snakker om jul.. Når tror dere snøen kommer i år? Kommer d noe i d hele tett er vel spørsmålet. Og hvis d absolutt må d, kan d godt komme før, sa d er snø på julaften, og så kan d egentlig bare forsvinne igjen.. Vi gidder da ikke ha snø i februarOo D er jeg faktisk dritt lei av.. Altså snø, og d at d ikke er snø i den lille uka jeg vil ha snø, men over en måned etter..

Jobb må jeg også skaffe meg.. Eller begynne i den jeg har skaffet meg først kanskje. Jaja, har jo en lønning igjen fra den gamle jobben min og der er også feriepengene mine fra i år fektisk=) Så d blir bra vettu, men tror jeg må begynne å føre budgett for pengene flyr alle veier.. Og niste må jeg begynne å ha med meg, alltid. Kjøping er d slutt på nå, for her må d strammes opp.

Så masse må skje etterhvert.. Og husk: Gjør en liten ting hver dag som du egentlig ikke tørr/klarer/trodde du noen gang kom til å gjøre=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare å kommentere :)