onsdag 29. oktober 2008

Snøøø ? -.-''

Altså.. I dag har d SNØDD!! I oktober ja.. Snø i oktober:S D må jo være en dårlig spøk.. Å ta bussen i dag på morran var ikke lett.. Kunne ikke se hva d stå på bussene for d var helt snødd vekk, men kom meg på en til slutt. Og da jeg sto på bussen ventet jeg bare på at jeg skulle våkne, for alt føltes som en absurd drøm.. Snø i oktober.. Skulle ikke vært lov. Så er d sikkert noen som tenker: "Du har jo valgt å bo i Norge da, og her snør d" Men ser d ut som jeg har no valg? Jeg er bare 16:P

Jaja, d gikk jo bra til slutt i og med at d begynte å regne og mesteperten av snøen er nå vekk:''D Så da fortrenger vi denne dagen og håper for livet at d ikke kommer no mer snø før til jul. Lille julaften kan d snø som heia, så d legger seg ca 30 cm i løpet av den dagen.. Så kan d snø litt sånn fint, bare for stemningens skyld, på julaften og ligge (uten å bli slaps eller skittent) fram til 1. januar, da d tørker helt opp på magisk vis=) D er sånn d skulle vært vettu..

Men nok om d.. Fikk en pakke Belgisk sjokolade i går (Ja, den var til og med kjøpt i Belgia) av en veldig snill mann : ) Og d er sååååå godt!! Belgisk sjokolade er NAM :D

Her en noen bilder av den deilige delikatessen:


Og som alle andre dager har Facebook slått seg vrang igjen.. Og siden d irriterer meg noe så grenseløst har jeg nå skaffet meg nettby på trass:P

Se hva de gjør mot meg da:

De "beklager d inntrufne", og d hadde vel vært greit om d skjedde en gang liksom.. Men dette er 3. ganga -.-' Herregud, nå er jeg lei.. NETTBY, here I come:P

3 kommentarer:

  1. Du har jo hele været planlagt fram til jul, du xD
    Men en god plan for været, det var det!

    SvarSlett
  2. Hehe, takker xD Hadde været bare følt mine planer så..

    SvarSlett
  3. Ja, hadde det bare vært så vel...

    SvarSlett

Bare å kommentere :)